Torsdag med gotta!

Publicerat: 2024-05-30
Klockan: 23:19:00
Börjar denna torsdag med en god lunch på Konserthuset ..

 
SUpergod pannbiff! 
 
Dahliorna står nu och stampar och vill ut, det blir helgens projekt..
 
Jag har köpt två nya för året, som nu också ska få komma ner i landet ... 
 
Fick med mej en hortensia hem idag, en måste man ha även om de är tjuriga. Glöm inte att vattna mej för då kommer jag inte tillbaka! 
 
 
Till kvällen kommer junta-tjejerna och jag bjuder på lite smått och gott... 
 
en varm smörgåstårta fylld med en stuvning av kantareller, bacon och purjolök ... 
 
 
Jag får ihop två ytterligare blommor till min sommarduk, det ligger på nu! Bara 30 blommor kvar .. 
 
 
Till kaffet en dumlepannacotta med ett dumlechips .. 
 
 
Härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0