Snart helg!

Publicerat: 2024-01-11
Klockan: 22:49:00
Herregud, va tiden o dagarna går fort, nu har en snart gjort en hel vecka på jobbet sedan före jul, 
Tänk vad man uppskattar ledigheten då, härliga fredag!
 
Torsdagens middag, kycklingfilé i gräddsås, dijonsenap, knaperstekt bacon och gräslök..

Råkostsalladen har nu stått till sig och så god till detta...

 
Imorgon ska jag fixa till mina naglar efter jobbet och sedan ska jag köpa tulpaner o ta helg!
Ha det gott....
 
Det går framåt med min duk, på varv 27 nu och den blir bara större o större!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0