Åter i det vanliga härliga livet med rutiner!

Publicerat: 2024-01-10
Klockan: 22:56:00
Jo, visst är det så, härligt att vara ledig men jag är ju en rutinstyrd människa så nu är ordningen återställd.
 
Inte tränar jag eller tar promenaderna när jag är ledig men nu är jag igång igen.
 
Varmare nu och solen skiner i bakgrunden utanför kontoret..

Tycker också att matlagningen kommer av sig under dessa långa helgdagar, då är det festligare mat ock sedan mycket mat ute och ibland denna förfärliga hämtmaten.
 
Nu kollas mer vardagliga recept och planering görs för veckan.
 
En köttfärsröra varvad med potatis...

Så krämig och samtidigt knaprig med västerbottenost..

Fröbrödet bakat igen och en råkostsallad gjord..

Tänk att det var tvillingar i alla tre äggen!!😊😊
Har jag inte varit med om tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0