Tårtor och andra bakverk

Publicerat: 2023-02-10
Klockan: 20:59:00
När jag gick igenom mina bilder på jakt efter semlorna hittade jag så många tårtor o andra goa bakverk som jag helt glömt bort att jag gjort, ja just ja den också!
 
Mysans doptårta .. 

 
Lilla Mys tårta, 2 år tror jag... 
 

 
En påsktårta, något av åren ...
 
 
 
Lilla Laban ... 
 
Regnbågstårta ...
 
 
 
Windsorkaka... 
 
 
 
Bröllopscupcakes .. 
 
Bröllopstårtan till Patrik o Linda ...
 
Hösttårta till en av mina många födelsedagar... 
 
Födelsedagstårta till min dotters 30-årsdag... 
 
Påsk ... 
 
Så frestande, får jag ta nu? 
 
Handmålade mazariner ... 
 
Alla hjärtans tårta ... 
 
Påsk igen ... 
 
 
Midsommar ... 
 
Mysans, hon som bara älskade småfigurer när hon var mindre, hade alltid händerna fulla av dem....
 
Antagligen juletid....
 
KitKat-tårta... 
 
Edvins dopmazariner ... 

... och cupcakes också med små nallar!
 
Till Edvin som bara älskade Babblarna ... 
 
Mamma, 80 år ... 
 
Kokosbollstårta...
Ja, alla dessa docktårtor ... 
 
 
 
Frukttårta...
 
Kakgubbar...
 
Halloween ...

Sommartårta...

Pannacotta med syrener...

Bakelse ....
 
En jätte-cupcakes.... 
 
Hamburger-kakor ....minns att de var jättekul att baka!

Söndagsmiffins...

Påskbakelse...
 
Budapestrulle, någon sommar ...
 
Cars .... 
 

Sommar....

Smördegsknyten....

Miffins i hink....
 
Vaniljhjärtan på pinne....
 
Figurtårta igen då .... 

Kusliga kakor...
 
Chokladbollstårta ...
 
Maränggranar .. 

Körsbärscupcakes....
 
Fotbollstårta ... 
 
 
Mysan, hon ville ha en hundtårta, ja vad gör man inte ...
 

Turkos cupcakes...

Rostårta....

Påskkorgar....
 
Godistårta ... 
 

Till nyår eller nåt kalas?

Pannacotta med granatäpple....

Pannacotta till påsk,,,
 
Mums, vilka smaskiga kakor! 
 
Créme Brûlée.... 

Kokostomtar....
 
Bärtårta...
 
Inbakad Barbie ...
 
 
Hallontårya...
 
Frost, det var en tid då allt gick i Frost´s anda .....Allt! 
 
Kladdkaksgömmor...
 
Julgrans-cupcakes ....
 
Sockerkaksmisse...
 
Oreo-kakor med polka-gotta på ...

Kakmonster!
 
Ja, detta var ett urval, och jag måste nog ta upp detta med de mer roliga bakverken som kräver lite mer planering och tid. Nu blir det mest det vanliga, bröd, bullar och pajer.
Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0