Min nya telefon väntar

Publicerat: 2023-02-13
Klockan: 23:14:00
Ja, här ligger den och bara väntar på mej, min 14 Pro!
Ska nu ta mej an att föra över min gamla till denna, snart...

Blev den djuplila denna gången...
 
Hon är väl söt, min lilla Isa! Hon har köpt dessa och jag fick välja om jag ville ha nyckeln eller hjärtat, man kan inte annat än att bli varm i hjärtat!

Jag tog nyckeln...
 
Två veckor igen, det kan inte vara möjligt att tiden kan rusa iväg så!
Gör ju inget annat än bakar bröd...

Laddat igen då!
 
Ikväll steker vi några kycklingfiléer och gör en gratäng till, broccoli, lök och paprika med grädde & västerbottenost..

Äntligen är den tråkiga måndagen snart slut, nu är vi igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0