Fredag med tacos...

Publicerat: 2012-12-28
Klockan: 23:38:46
Ja, nu är julmaten slut och ordningen är återställd igen.
Några år tillbaka och när barnen fortfarande bodde hemma, ja då var det stadigt på fredagarna att det blev tacos, men nu inte v a r j e fredag. Ändå måste jag då säga att det känns riktigt som en äkta fredag när det står tacos på bordet...jag skulle iallafall inte tänka mej att äta tacos någon annan veckodag!
Ikväll med glass, banan, maräng och chokladsås i efterrätt.
 
Passade på att rensa lite bland mina smycken och krams ikväll, det var nog det nya smycketrädet som jag fick i julklapp som peppade lite.....
...det var skönt att gå igenom allt, rensa och kasta lite, damma och putsa....
Nu kommer jag att hitta det jag ska ha på en gång, ordning och reda nu. Allt har nu sin rätta plats! Borde göras oftare.
 
Köpte lite nytt idag till kommande bak....
Ha en härlig helg nu, innan nyårshelgen ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0