Hösten i antågande

Publicerat: 2024-09-09
Klockan: 15:48:00
Än kan en sitta ute och äta det grillade, sedan får man ta mä och gå in  i värmen ....
 
Fina kvällar nu när mörkret faller tidigare ...
 
Räddar några äpplen åt gången men det mesta går till återvinning, synd egentligen men det är ju verkligen ett äppelår och trädgården svämmar över av äpplen ... 
 
Kick off på juntan, nu sätter vi igång igen efter en lat sommar... 
 
 

Jag har faktiskt börjat nu på de små blommorna till duken, annars har jag inte rört virkningen sedan förra juntan 26 juni...
Jag har gett mig på att göra den färdig nu, inte vänta till nästa sommar för då blir den aldrig klar. Det blir ju sommar igen. Bättre sent än aldrig ...... men så sugen att börja på höstduken, blir ju snävt med tiden för den också. Hösten jagar mej just nu -----
 
Blommar så fint ute fortfarande ... 
 
 
 
 
 
 
 
 
Buketter tas in varje helg .. 
 
Nya naglar blir i september dessa, inte riktigt höstiga än! 
 
 
En gå-bort-bukett till lördagens syskonträff/middag ...
Tack Maria och Lars för en trvelig och rolig kväll så här i början av september! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0