Dukar

Publicerat: 2024-09-18
Klockan: 17:27:00
Ja, då var alla blommor virkade till sommarduken.
Det skulle ju vara 6 st stora och till min förfäran insåg jag att det skulle vara 26 små blommor! Nää, tänkte jag då att det här  porojektet kommer jag att tröttna på! Men fick sedan  någon typ energi/lust kick ifrån nånstans och vips så var de virkade. Fick nog lite för mycket energi, blev 6 st extra blommor av bara farten, onödigt!

Nu ska den bara monteras, återkommer om detta!
 
Blev så sugen på att börja på höstduken, kliade i fingrarna..
 
Så roligt med nytt handarbete ...
 
Sommarblommorna hade nu gjort sitt i lådorna, planterade några ljung .... 
 
Köpte dessa på Torget, så stora och fina, två ljung i varje låda och de fyllde upp!
Keramikdekorationerna från Blåvand ....
 
Blev en plantering utanför sommarrummet också...
 
 
Tio kilo kantareller ska skivas och förvällas, årets svampstuvningar/såser är räddade ... 
Skogens guld! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0