Livet går vidare

Publicerat: 2024-07-31
Klockan: 10:45:00
Fin sommar och semester får vi med några kortare äventyr, barnbarnsmys och utflykter....
 
Bergmans Fiskekrog, ett måste varje sommar ....

 
 
 
 
Avkoppling och återhämtning hemmavid .... 
 
Gubben o jag tog en tripp för några dagar till Åland ....
 
Kan tipsa om denna båt om ni ska till Åland. Finnlines, vilka fina nya båtar istället för Eckerölinjen ... 
 
Fina dagar.......... 
 
Mysigt hotell! 
 
Mariehamns hamn med mysiga krogar .... 
 
En prommis ner till Pommern ... 

 
 
Gågatan i Mariehamn, ingen shopping blev det men en härlig liten "by" ... 
 
Planksteken på hotellet gick inte av för hackor den, supergod ...
 
Härliga stunder hemma med barn o barnbarn ...
 
 
 
Många grillmiddagar blev det förstås ... 
 
 
 
En tripp till Skärså ... 
 
God mat på Albertina ... 
 
 
Böckling måste vi ha med oss hem ... 
 

 
Många stunder med läsning av mammas dagböcker, kommer att ta sin tid, många år .... 
Ibland blir jag ledsen, ibland förvånad och ibland skrattar jag högt i min ensamhet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0