Söndag med pynt & nytta

Publicerat: 2023-10-29
Klockan: 22:40:00
Vilken lång dag det blev, fick t o m ligga o invänta Nyhetsmorgon!

Min födelsedagspresent från Rituals, en kroppskräm. 
Måste ju handla nåt för att få gåvan så passade på att fylla på förrådet med handkräm...

Nu klarar jag mej ett tag framåt.
Kommer ju mer i denna sedan, den står ju där och väntar på december!

Nu har jag bestämt mej, jag hoppar det där med att gröpa ur pumpan i år, den får bara vara sig själv.
Fick ju ett tips om denna, ha ha kul idé men inget jag ens tänkte mej att göra!
 
Is i baljan nu ... 
 
Var till pappa och pyntade lite och tände ljuset.... 
 
Sommarrummets trappa pyntades, enen från Iggelbo fick belysning istället för pumpan i år ..
 
 
Ljuslyktan o krukan också från Iggelbo ...
 
 

 
Blev lite kyligt efter ett tag utomhus, skönt att gå in i värmen och soffhäng!
Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0