Nytt projekt i nya kulörer

Publicerat: 2022-03-28
Klockan: 23:17:00
Så roligt att börja på nytt handarbete och i andra kulörer.
 
Mandala i hjärtan....

Trodde först när jag läste beskrivningen att detta går jag inte i land med, men till sist så släppte det....

Nu spirar det i krukorna...
 
Sakta men säkert!
 
 
Solen idag, det lilla den tittade fram, gjorde sitt...
 
Lampan i stuga har tänts, tyvärr ser jag också att jag inte har julat av där! Men det är ju inte påsk än ...
 
Ja, det var ett par timmar sedan, nu vräker snön ner och backen åter vit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0