Februari är här

Publicerat: 2022-02-02
Klockan: 23:19:00
Ja, då har vi gått in i februari och vi går mot ännu ljusare tider.
 
Sä här i vardagslivet händer väl inte så mycket, arbete, min powerwalk, målning , handarbete och en o annan serie på tv.
 
Kommit en bit med mitt målarprojekt...
Vitt, vitt och vitare ska det bli!

 
Jag älskar att måla även om jag kladdar överallt och snart är mina målarkläder lika vita som väggar o tak.
 
 
 
Mysan har äntligen fått komma tillbaka till Kulturskolan efter  sin sjukfrånvaro. Idag skulle de måla en blomma och då "fick  hon en bild i huvudet på mormor o morfars altan" och som det ser ut mormors pelargon också...
Mysan har nog hittat sin plats, hon älskar denna kvällsaktivitet!
 
Eldat o doftat slut på doftljuset, fyller på med ett nytt och även denna gång med körsbärsblom...
Kanske en längtan efter att körsbärsträden ska blomma där ute!
 
Invigningen av isbanan/rinken på Backrundan är avklarad..

 
Stolta kusiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0