Veckan som gått

Publicerat: 2021-03-18
Klockan: 23:48:00
Ja, det har väl varit en vecka som vilken vecka som helst.
 
Arbete, powerwalk, handarbete, hockey, barnbarnsmys och alla andra vardagssysslor.
 
Att tiden går fort, det vet jag och som vanligt när jag bakar mitt fröbröd blir jag alltid påmind om det.
Jag tycker jag får göra detta stup i kvarten, ändå räcker de i hela två arbetsveckor.
 
Två veckor är nu alltså räddade....

Kvällarna så långa nu, ljust så länge, så ett par fönster putsade och nya gardiner uppsatta...

Ring med tofs, från Indiska...
 
 


Lite kan göra så mycket...
 
Så blev det då torsdag och pannkakor, efter ett tags uppehåll...
 
....svårt i dessa tider att få ihop allt, barnen blir större och flera blir de också men tiden är densamma!

 

 
Som sagt nästan som en vanlig vecka men ändå så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0