Festlig kreativitet

Publicerat: 2021-03-11
Klockan: 08:17:00
En fin, god o rolig kväll så här i slutet av veckan.

Alltså jag bara älskar detta plock, det kommer jag nog aldrig att få nog av...
 
Pajer är aldrig heller helt fel....
Här en paj med kräftstjärtar, dill och lagrad ost.

Recept, men jag bytte ut räkorna till kräftstjärtar..

Gör så här!

 
 
Pajdegen blir ju också mycket åt det knapriga hållet med någon dö ost inbakad...

 
Salladen toppas med de goda salta valnötterna som kom i Smakboxen...

Denna kväll fick vi mycket gjort åt det kreativa hållet...
 
Korg på gång...

 
Gårdagens temperatur virkat..

 
Sedan fortsätter jag med stickningen, Isas tröja, ärmarna...
Hur kan detta vara så kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0