Det går framåt

Publicerat: 2021-03-01
Klockan: 22:49:00
Ja, lite stressad var jag när jag skulle börja på min temperaturfilt, då det redan var en bit in i februari när jag bestämde mej och skickade efter garnet. Inte blev det bättre att paketet blev felsorterat och hamnade i Ugglebo och åkte åter till Örebro innan det hamnade i Hille!
Långa varv, 409 maskor. Hur ska jag komma ikapp? ... men bara jag lärde mej de olika varven så gick det undan, kom ikapp ganska fort. 

Nu är det istället lite tråkigt när varvet är klart och en får vänta till nästkommande dags temperatur!
 
Februari är nu klart och nu får vi se hur mars månad bjuder på ...
 
Jag har ju stickningen att ta till när kreativiteten faller på ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0