Böna Café & bad

Publicerat: 2021-07-28
Klockan: 08:58:00
Än håller värmen o solen i sig men det är nog sista dagen för denna gången.
 
En tur med mamma till Bönan och äter en god lunch...



 
 
 
 
Avslutar dagen med bad...


 
 
 
Efter bad smakar lite currytorsk bra...
 
Gjorde torskrygg i ugn med grädde, curry och spenat, toppad med västerbottensost...

Så gott med ris till...

Fina stunder också med handarbete utomhus i skuggan..

Ligger efter med temperaturfilten nu, har inte tid för jag har ju semester, eller så borde jag ha det, men det finns så mycket annat kul!
 
Det ordnar väl sig i slutändan nu när vädret tillåter lite arbete,  lite svalare väderlek.
 
Finns alltid något spår kvar, när trollen åkt hem...
 
 
Jag kämpar på med min semester, det är då bara för HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0