Vad hände nu då?

Publicerat: 2021-04-22
Klockan: 23:26:00
Helt plötsligt har jag fyra arbeten på gång!
 
Tröjan, men den ska bara sys ihop..
 
 
Luddes poncho, planering att jag skulle göra den färlig ikväll, men så tog garnet slut, bara två varv kvar! Bara att knappa hem ett nystan till... suuurt!
 
Kunde inte heller låta bli att börja med min mandala-duk, i färgerna dahlia....
Så kul!
 
Sedan har jag ju temperaturfilten, men den kommer jag ju att ha nästan ett helt år framåt!
Det är nog det roligaste handarbetet jag gjort!
 
Imorgon fredag och snart ledigt👍👍👍👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0