Virkjunta en kväll i oktober

Publicerat: 2020-10-01
Klockan: 23:53:00
En powerwalk hinner jag med ....
 
....innan det den här torsdagskvällen är dax för en virkjunta!
 
Lika roligt varje gång, kreativitet, skratt o slutligen ett gäng oststinna kvinnor.
 
Ikväll bjuds vi på goda ostar, marmelader...
 
...och en helt underbar paj med lax o ricottaost!
 
 

För min egen del så kan man säga att jag fick jättemycket gjort på mitt arbete eller ingenting. För det första så glömde jag min virknål hemma så det var nog meningen att inget skulle bli gjort. Jag virkade säkert en 40 varv, rev upp en fem gånger o allt slutade med att när jag gick hem så var ett varv mindre virkat än de jag kom med!
 
Nu är det bara att ta nya tag, börja om o göra rätt.
 
Men såå kul vi hade!
 
Hemgång vid 11-snåret och jag kan fortfarande inte förlika mej med dessa mörka, disiga o blöta kvällar...

Ser framemot vår studieresa till Tierp och utställningen av Lisa Hietanen som virkat detta, helt otroligt...

Nästa projekt blir att vi ska virka av varandra i virkjunta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0