Suprise

Publicerat: 2020-10-26
Klockan: 23:36:00
Efter några dagar så kommer nästa överraskning, det knackar på dörren och där står hela härliga familjen!
 
Vi har så härliga dagar tillsammans!
 
Här är nästan alla samlade i bubbelpoolen, svårt att få alla samlade på en o samma bild.

 
 
 

Vemdalsskalet igen då, nu med mina små också!
 
Lillgubben...

 
Lillmysan,,,

 
 
 
Här alla samlade till sista trerätters för denna gången,  Linda offrar sig....
 
Tack min familj för dessa dagar!
 
På lördagskvällen tog vi badrockarna och pulsade upp till Fjällvistet med vedeldad bastu, bubbelpool o isvak, en helt underbar upplevelse...
 
Bubbel i pool o bubbel i ishinken, jag säger bara det, tack!
 

Alla tog vi en rullning i snön, när gjorde man det? Jag har aldrig gjort det iallafall...

 

 
 
Så fint inne i Fjällvistet,  ombonat o varmt med öppenspis..
 Det här lever jag på länge, kan inte nog tacka , i första hand min älskling och sedan mina barn som kom och gjorde detta till ett så härligt o fint minne! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0