Överraskad igen då!

Publicerat: 2020-10-28
Klockan: 22:56:00
Första dagen på jobbet börjar med att jag får stå utanför entrén i  höstmörkret i 40 minuter, glömt kortet!
Mindre kul.
 
Desto roligare blev det senare när jag blev nerlurad till arkivet och när jag sedan kommer upp och hela mitt rum har förvandlats.
Hur hann de detta?
 

 
Och inte nog med detta, jag fick en ny outfit också!
Helt grundlurad, anade inget alls men det är väl det som är så roligt!!!
 
Present också, jättefina glöggmuggar ..precis vad jag tänkt varje jul att jag skulle behöva nya.
 
 
Tack alla " jobbisar", kände mig verkligen uppvaktad o så älskar jag ballonger!
Tack, tack....
 
Fixade naglarna idag också...
...de blir mörkare o mörkare men det blir ju hösten också!
 
Dagen börjar inte så bra men slutar mer än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0