Festligt en novemberkväll

Publicerat: 2020-11-04
Klockan: 23:43:00
Så härligt att en mörk onsdag i november gå över till grannhuset, äta gott, umgås och ta tag i/komma igång med  handarbetet.
 
Vet inte vad som hänt, till förra juntan hade jag inte rört mitt arbete, sedan gick ju det bara fel då, revar upp allt, och där var jag igår också när jag kom. Känns så bra att nu kom jag en bra bit på väg på Mysans poncho/cape.
Längtar nu att få börja på nåt nytt och Mysan på sin poncho!
 
Som vanligt bjuds vi på mycket gott, en underbar paj med kräftstjärtar, ost o dill...

 
 

Ostar...
 
 

Vi blir alltid så mätta att det efter blir svårt att komma igång med vår kreativitet!

Nästa junta i december och då blir det den traditionella julpysselkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0