Sol & sommar fortsätter

Publicerat: 2020-08-19
Klockan: 22:56:00
Är så härligt att vi har sommar än.
Min vecka börjar med att lämna ifrån mej min Pärla, stenskott och spricka, så tråkigt!
 
Fick denna lilla gröna för en dag...
Tog en stund innan jag fick till det med växlingen, men till slut så satt det!
 
Nu är Pärlan tillbaka, ny, ren och fräch vindruta...

En semesterdag mitt i veckan, så skönt, måste ju ta tillvara på sommaren.
Det blev en dag i trädgården, småpyssel och besök av några badgäster på eftermiddagen..

 
Luktärten blommar nu, doftar underbart!

 
 
 
 
Snart kan vi hugga in på chilin...
Kul med egen skörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0