Lediga härliga dagar!

Publicerat: 2020-04-30
Klockan: 09:10:00
Så skönt med bara-vara-lediga-dagar, lite då o då.
Jag älskar dom, inget inplanerat, bara låta dagen komma o se vad en vill göra.
 
Fikar till Nyhetsmorgon, handarbetar och då o då tar en prommis.
 
 
 
Har fått en otrolig lust att rensa här hemma, i kryddskåp, skafferi, pysselrummet och linneskåpen. Vilket resulterade med massor till återvinningen.
 
Jag har också fått fönstren putsade i hela huset, härligt.
 
 
 
Ny lampor till rummet, samma lika som de tidigare men i större format...
 
 
De små har fått sin plats i sovrummet..
Så nöjd!
 
Nytt i möbelväg också....
 
Känns som en fått lust till allt på en o samma gång, kanske beror på denna coronatid, finns ju inget att göra o se fram emot.
 
Ingen Mallisresa i år, bara ett minne...
Tuff brud!
 
Handlat hem blommor o krukor...
 
Spännande att snart få ta upp eucalyptusvidet från jordkällaren efter vintern,  den ska ha en av de här krukorna.
 
Mitt första olivträd ...
 
Pippisarna bygger bo så här på vårkanten, den här lilla snor stråna på vår borste...
 
 
Laxburgare från fiskeaffären blir en av dagarnas goda middagar ...
 
Såna här dagar ska jag unna mej lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0