Träff med god mat!

Publicerat: 2019-05-23
Klockan: 23:30:00
En god, spännande, o händelserik kväll.
 
Hämtade min nya bil, alldeles sprillans ny, 0 km...
 
...woooaw, vilken härlig bil! 
Tar mej nog en evighet innan jag har lärt mig alla finesser i denna, min Pärla.
 
Verkligen en fröjd att köra hem i den till en fortsatt kväll med tjejsnack o god mat!
 
 
Kräftstjärtspaj...
 
 
 
 
Gott efter, rabarber, mascarpone  o söta hembakade kex!
 
Blev många varv för oss, också denna gång, även fast vi höll lite koll på hockeyn samtidigt.
Tummen upp för oss, kreativa tjejer!
 
En gråtrist dag idag, bättre såg det ut att vara för fyra år sedan ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0