Onsdag 16 oktober

Publicerat: 2018-10-18
Klockan: 00:56:00
Ja, händer inte så mycket just nu, det är foten o jag om dagarna.
En vecka sedan jag gick hem från jobbet och vi firade Mys födelsedag.
Imorgon en vecka sedan operationen, nu går jag på hela foten iallafall o inte på hälen, de korta bitarna som det nu blir. Först var det tre dagar med högt fotläge och nu två veckor med högt fotläge så mycket som möjligt. Kul, visst det är jättekul, ingen rastlöshet alls!!!!
 
Tog en sväng ner i trädgården och jag förstår nu själv när det är dax för högläge, korta men sköna turer här hemma!
Plockade in lite höst till kvällsmyset i soffan, min kompis just nu...
 
 
Garnet rullar på här hemma, nu en egendesignad rund förvaring på gång...
 
Imorgon ska jag slutföra dessa tre projekt, återkommer!
 
Nystar upp två härvor Lovikagarn, måste ju ha nåt att göra imorgon också...
Ska bli kul att få ett par Lovikavantar i sin ägo, har inte haft några sedan barnsben.
Minns de alltid fulladdade med snöklumpar, inte de optimala barnvantarna, men jag får bara ha dem till fint
och inte när jag ska ut o göra snölyktor o gubbar!
Man är väl vuxen, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0