En kort prommis

Publicerat: 2018-10-24
Klockan: 23:33:00
Utvilad, jo det är jag nu och mer därtill, sena kvällar men ändå mycket tidiga morgnar.
Tur att en har extralampan, det är ju kolsvart så här på morgonkvisten...
....Nyhetsmorgon börjar 06.00 och jag börjar virka i svart garn!
 
Känns som det är en evighet sedan operationen, inte van med detta, jag vill tillbaka till det normala, jobba, aktiviteter och det helt enkla vanliga livet, helt enkelt.
 
Idag var jag ut på en kort promenad, strålande väder ...
 
Så underbart, sakta men det gick jättebra!
 
Lite kyligt så raggsockan satt inte i vägen...
 
 
Plockade några fallfrukt, miniäpplen och gjorde en äppellåda....
 
Så har ju mina gulliga muggar & bricka kommit, visst är de söta...
... de ska vi ha på våra juntor!
 
 
Nu plöjer jag några avsnitt Sthlm Rekviem, så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0