Onsdag...

Publicerat: 2018-11-28
Klockan: 23:30:00
 ...och mitt i veckan då!
 
Är nöjd med min krans jag gjorde igår, gör sin plats på farstukvisten tycker jag...
 
 
Det börjar bli lite juligt här hemma, blir nåt då o då.
 
Doft av jul på tvättfatet också...
 
 
Hinner inte så mycket, kvällarna känns korta och mycket mörka nu, och en vill ju göra annat också.
Vila, virka, träna och nåt avsnitt på nån serie är ju ett måste varje kväll.
 
Svampen har torkat och kanske får bli en extra krydda i helgens älggryta, om det nu blir nån gryta eller om nåt annat kommer ivägen.
 
 
Men god natt mina vänner, så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0