Fredag igen då!

Publicerat: 2017-04-01
Klockan: 10:04:00
Fredag igår och snart måndag!
Nää, nu ska jag inte vara sån, nu ska jag njuta hela dessa två dagar men jag tycker faktiskt att de går alldeles för fort.
 
Nästan som alltid så blir det tacosmys framför tv:n i soffan ...
Varför blir det så? Kanske för att man är trött efter en arbetsvecka och det är så enkelt, skära lite grönsaker och fräsa på lite färs ...
Köpte en Ranunkel och planterade den i karamellskålen ...
... där blev den så söt!
 
Lördagsmorgon, veckostädning och blombestyr.
Mina orkidéer har fått ullöss, tvättade dom med såpvatten och hoppas att det hjälper men det krävs nog många bad här framöver ....
.. sägs vara mycket svårt att bli av med, dessa ulliga kryp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0