Hyacinter

Publicerat: 2016-11-30
Klockan: 22:22:00
Två hyacinter, julens blomma, får följa med mej hem ikväll ....
...snart kommer det att dofta juligt här hemma!
Har också hängt upp mina julkulor från Illums Bolighus ...
Onsdagen är nu snart slut och jag blev så matt när jag skulle göra min "jobbmacka" och insåg att brödet var slut, hade helt glömt!
 
Tur att det går så fort att baka detta bröd, bara röra ihop alla ingredienserna och bre ut på plåten, in i ugnen ca 10 minuter..
Klart!
Nu ligger de och svalnar.....
Ska nu göra min macka och frysa in resten!
 
Natti, natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0