Söndag med beachhäng

Publicerat: 2016-04-03
Klockan: 18:46:00
Under min motionsrunda på strandpromenaden i morse träffade jag på denna lilla goja.

Han var ute o promenerade med sin husse!
 
Annars har det bara varit strandläge idag...

Pippisar är det gott om här..

Varmt o skönt här men blåsigt för det mesta och det är ju bara bra annars blir det för varmt att göra saker o ting.

Temperaturen ligger på ca 22-26 grader på dagarna och ca 19-20 kvällstid.
Behagligt!

Nu är det snart dax att svida om till utgång för kvällens middag och den vet man aldrig var den blir.
 
En dusch av min parfym som jag inhandlade på planet ....

... och klockan på, också den från taxfree..
... sedan är jag redo! 
 
Soliga kramar till er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0