Lite ljus i mörkret

Publicerat: 2015-11-26
Klockan: 22:53:34
Det är då verkligen tur att vi nu får tända lite mysbelysningar lite här o var, för nu är det ju mörkare än mörkast!
Jag tänker varje dag, att när jag kommer hem vill jag o ska jag göra det o det, men när jag väl hemma är så är det som all energi bara har försvunnit.
 
Ikväll efter träningspasset så kom jag igång lite iallafall, tog ner alla ljusstakar och kollade så att alla fungerade som de ska, till morgondagen.
Piffade upp soffan med några nya julkuddar ...
Julbelysningen till flaggstången fick åka iväg till återvinningen, så skönt.
Jag vet inte vilket som var värst, att sätta upp den eller att få ned den, så less efter tre år!
Monterade ikväll en slinga i granris på altanen istället ...
.... lika fint det och lite mysigare också!
Ser nu fram emot en rolig helg med lite av varje ....
..... vi höres!             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0