En vecka har gått på första året

Publicerat: 2015-01-08
Klockan: 15:31:00
Bloggtorka eftersom jag haft haveri både på datorn, telefonen och magen.
Datorn funkar nu, telefonen som jag lyckats återställa till fabriksinställningar är åter som vanlig och min maginfluensa är på väg bort.
En liten bildbomb orkar jag nog med, med de få bilder jag har ...
 
Patrik har blivit ett år äldre och Isa bakade en tårta till honom ...
Så gulligt!
 
 
 
Ett litet troll glänser där uppe i soffhörnet!
Fina muggar har Isa & My målat, alldeles själv!
 
Fixat till en av julgrupperna så att den inte ser så julig ut, den är ju så fin och synd att kastas bort.
Orkidéerna ska jag plantera om när jag får mer ork!
 
Tunnbrödsrullar med rökt kött, philadelphiaost, pepparrot och ruccolasallad!
Kramisar på er, så höres vi sen .....
.... och förresten så vann jag andra pris i pepparkakstävlingen ....
..... värdecheckar på fria bröd, glutenfria bageriprodukter!!!! Ha, ha
Är det någon som vill ha dem så säg bara till ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0