Så var det då dax!

Publicerat: 2015-08-07
Klockan: 23:40:00
 Klockan sju börjas det, 70 morotsmuffins på bordet och en tårtbotten ...
Hur ska detta sluta i denna värme, gick inte så bra i början, frostingen blev rinnig, fick göra några och sen in med allt i kylskåpet, o s v tills alla 70 cupcakes var klara.
Ingen lik den andra, men nu var det klart!
Tog en tur in till stan o hämtade blommorna hos Forsbergs , fick en hel hink med mej hem.
Det var ända gången idag jag sitter på rumpan!
Gör tårtan när jag kommer hem.
Den blev inte alls vad jag hade tänkt mej, fick lite smått panik ett tag där, men en annan tårta blev det och jag är nöjd ändå ...
Sen var det bara att hämta hinken med blommorna i jordkällaren och sätta igång, så här på kvällskvisten och jättepigg?!
Det gick iallafall som planerat.....
Den står nu i jordkällaren o mår bra!
Tårtan o cupcakesen har jag nu levererat och jag ska nu ta en skönhetssömn, för imorgon är det BRÖLLOP!
Så kuligt, vilken grej!
Kram o god natt ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0