Skärtorsdag

Publicerat: 2015-04-03
Klockan: 14:12:00
Oj, vilket härligt väder jag fick på min lediga dag.
Städade och påskpyntade lite på morgonen innan jag sedan tog en promenad ut till björk- & blåbärsskogen.
Plockade två sorters ris, björk & blåbär ...
Gjorde en vas påskblomster och gick till pappas grav med den ...
Så härligt ute så jag passar på att pynta lite ute också ...
Köpte två vita kransar och dekorerade med liljor, ägg och kycklingar.
Blev jättefina på uthusdörrarna ...
Jag har verkligen haft en skön och härlig dag, bara gjort det jag absolut tycker bäst om.
Mer sån ledighet, tack ...
Känner mej så där lagom o skönt trött på kvällningen, gjorde en sallad med kyckling, bacon och hyvlad parmesanost och sjönk ned i soffan
Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0