En låda blommor

Publicerat: 2015-04-29
Klockan: 23:47:00
Har köpt en gäng små röda pelargoner.....
....de ska nu bara planteras om i större krukor.
Än så länge får de husera inomhus på nätterna, men snart så.....
Så skönt att det går mot varmare tider och sådd och planteringar ute kan börja!
Ikväll har jag tillverkat några fjärilar i sockerpasta ...
....inte de allra vackraste men med övrig tårtdekoration kommer de säkert till sin rätt!
Nu måste jag tänka på refrängen, klockan går. Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst nu när jag kommit igång, men det är en dag imorgon också.
Natti ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0