Höst i kök

Publicerat: 2014-09-20
Klockan: 17:07:00
Imorse tvättade jag fönstren i köket och hängde upp de nya rutiga gardinerna.
 
Före tycker man att de är väl inte så farligt skitiga, men oj va fint o fräscht det blir efteråt...
...så skönt, nu ska jag bara ha mys resten av helgen.
Först fixas lite piff & inredningsdetaljer i köket  ..
 
 
Sedan en dag egentid med Isa, bara Isa o jag!
Bland annat tog vi en lekplatsrunda i Hille...
Skoj hemma ...
... och naturligtvis blev det några chokladbollar!
Ibland uppskattar men ledigheten mer än vissa dagar.
Idag har det varit en sån dag, helt underbar!
Nu är jag påfylld med energi o välmående .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0