Vårenergi

Publicerat: 2014-03-13
Klockan: 22:21:00
Nu, äntligen har jag kommit mej för att inhandla förvaringsboxar till sortering av alla kreativa ting.
Visst är det väl konstigt, nu när det börjar våras ute då får jag lust med allt på en o samma gång.
Vill städa in i varje vrå, rensa skåpen, måla om möbler, slänga ut möbler och samtidigt vill man ju vara utomhus så mycket som möjligt också.
 
Allt det här kunde jag väl ha gjort under vintern när man inte har så mycket kul ute att göra!
Men jag är nöjd med mej själv att jag nu kommer att få ordning på alla pärlor, glitter, papper mm.
Mystiska äpplen i affären!
Jag lag tillbaka de äpplen jag hade plockat och tog en annan sort.
Vem vill äta dessa? Inte oskalade iallafall!
Kramisar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0