Solig eftermiddag

Publicerat: 2014-03-21
Klockan: 22:22:00
Så skönt att sluta tidigt, solen skiner och det är fredag!
 
Hinner med lite sortering i mina nya boxar, det tar sin tid men jag tar lite då o då.
Boxarna räckte ju inte alls till, så jag har kompletterat med fler och jag kommer att få skaffa några fler ändå....
...men en liten bit på väg är jag.
 
 Roliga ljusdekorationer till ljusen från Tinzimara ...
Jag är helt solo här hemma hela helgen och jag ska bara njuta och ha det skönt.
Kommer nog att låna hem lilla Mysan imorgon o rå om henne lite alldeles ensam, slipper då också sova helt ensam i stora huset.
Ha en skön helg, ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0