Till bak

Publicerat: 2013-11-01
Klockan: 23:08:00
Köpte idag dessa muffinsformar från IB Laursen....
..tänk, va kul att göra cupcakes i dessa!
 
Eftersom jag är barnsligt förtjust i ballonger så kunde jag förstås inte motstå denna ....
...från Kalas & Co. 
Visst är den häftig?
 
Härligt med kort arbetsdag idag, jag tycker denna dag varit som en evighet.
Kanske beror det lite på att jag tog helt fel på klockan imorse och sprang till bussen tio över sex, en hel timme för tidigt.
Tyckte det var lite mörkt ute och kom då på misstaget!
Vad är det för fel?
 
God mat ikväll och lite fredagsmys....
 
Ha en trevlig helg, alla!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha tio över sex.. Tokig du är! :p

2013-11-01 @ 23:39:45
Postat av: Anonym

///Linda ses imorgon!!!

2013-11-01 @ 23:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0