Varför björkris....

Publicerat: 2013-03-25
Klockan: 23:19:00
....när det finns så mycket andra fina kvistar?
 
Jag har inte den blekaste aning om vad trädet heter som jag norpade dessa ifrån....
 
....men jag tyckte de var fina och de fick äran att bära mina tovade ägg!
 
Vilka långa härliga dagar det är nu när det är ljust så länge, och vi går bara emot ljusare och ljusare tider.
Snart är det sommmar!
 
Det står inte på förrän det sitter små blommor i farstukvistens lådor....
..... men än så länge får det bli lite mossa, garnerade med lite "kattassar".
 
Blev en enkel middag ikväll, nån slags köttfärspytt i ugn.
Gjorde en gryta på köttfärs, lök, färska champinjoner och några dl grädde och riven ost.
Rörde ihop dettaa med makaroner i en ugnsfast form och strödde resterande ost över.
Gratinerades i ugnen tills osten fick fin färg.
 
Mycket gott och för att vara en måndagskväll duger den helt perfekt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0