Trädgårdsarbetsbyxor

Publicerat: 2013-06-03
Klockan: 23:02:24
Äntligen....
... har jag fått mina byxor från Garden Girl.
 
Ville helst ha ett par hängselbyxor men de var slut, men jag är supernöjd med dessa och jättesköna är dom också....
...matchande handskar också, så klart!!
 
Det är nu en vecka sedan jag stoppade ner solrosfröna i jorden och de kom upp jättesnabbt.
Den höga sorten jag sådde har växt och blivit så långa så det var ett måste, även om jag inte hade nån lust ikväll, att gå ut och plantera dessa.
Brevbäraren fick sina vid brevlådan i år också sedan hamnade resterande i komposten.
Jag ska, innan det är för sent, sätta upp en skylt om trim-förbud så de inte blir skalperade i år också!
 
De låga kruk-solrosorna är lite senare av sig och drar inte iväg på höjden. men jag ska plantera om dem snart i stora krukor.
Det blir nog solar den här sommaren också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0