Härliga fredag!

Publicerat: 2013-06-28
Klockan: 22:59:00
Gjorde om lite i fågelburen, då jag hittade eller rättare sagt köpte denna söta burk idag, murgrönan fick precis plats i den....
...inte lönt att tala om för vissa hur mycket jag gav för denna, man köper bara inte en rostig konservburk!!
 
Jag är helnöjd, det var lite "trångt" tidigare med två blommor i och nu behöver jag inte dölja krukorna med mossa.
Roliga blommor....
 
 
... och mycket vackra.
 
Man måste passa på att njuta av dem när solen skiner för vid mulet väder och vid skymning sluter sig blomman!
 
Imorgon är det lördag och då drar vi, hela ligan, till Ockelbo på marknad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0