Färdigmålad

Publicerat: 2013-07-20
Klockan: 23:29:00
Ja, idag penslade jag på sista svängen f'ärg på skänken i köket.
 
Före ....
... och efter...
...jag tycker den blev jättefin men min mormor skulle nog ha gråtit om hon sett den!
 
Tallrikshyllan har också kommit upp på väggen...
... texten på väggen var där redan innan och jag tänte först att jag skulle ha den kvar men det blir inte bra så jag ska ta bort den.
Jag är helnöjd med denna hylla, tallrikarna är så stora så de fick inte plats i vårt tallriksskåp, inte djupt nog.
Sedan är de så fina, tallrikarna, så jag vill gärna ha dem framme.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0