Porslin Maison

Publicerat: 2013-01-23
Klockan: 22:55:00
Har kollat länge på denna serie, Maison.
Jag vill ha vita och lite robusta, lantliga tallrikar.....och de ska användas både till vardags och fest.
 
Idag klickade jag hem dem....
...äntligen!
8 Stora tallrika
8 Assietter
8 Djupa tallrikar
...sedan finns det ju hur mycket som helst att komplettera med, skålar, fat, muggar mm.
 
Ibland måste man bestämma sig och göra slag i saken...
 
Nu ser jag fram emot att de kommer och jag känner mej helnöjd redan och vet att jag kommer att älska dessa tallrikar. ♥♥
Nu ska här rensas i skåpen, alla gamla tallrikar ska bort, nästan iallafall....
 
Väntar på paket nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0