Nytt i kök...

Publicerat: 2013-01-18
Klockan: 23:10:00
Ja, igår hade jag inte tid med er då jag hela kvällen klippte till, sydde och sydde.
Nu är gardinerna klara och upsatta och jag är nöjd, känns lite "vårigare" nu i köket.
 
Köpte ju fönsterlampor och det var ju två såna där små takkontakter på dem så ikväll har jag SJÄLV kopplat ihop dem i en dosa och från den satt dit en kabel med en vanlig stickkontakt....
Det var lite spännande när jag satt i kontakten i uttaget, men till min förvåning så lyste dom...trodde jag aldrig!
 
 
Jag känner mej ganska stolt nu!
 
Att så lite kan göra så mycket, känns lite som ett nytt kök....
 
 
Nu ser jag framemot en lång skön helg!

Kramisar på er...♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0