Solig vinterdag...

Publicerat: 2013-02-03
Klockan: 21:58:38
Idag har det varit just en sån här härlig vinterdag som man längtat efter....
..lite kyla och strålande sol.
Det är väl nu de börjar komma, februari och mars kan bjuda på många såna här härliga helger!
 
Vi har både varit ute och inne och donat idag.
Isa har varit här då det målas och slipas hemma i Björke....
 
 
Bjudit mina barn och barnbarn på middag idag och fick användning av min gasbrännare då jag gjorde cremebrulee till efterrätt....
...med hallonsorbet!
 
Jag är mycket nöjd med helgen och ser nu fram emot en ny vecka och förhoppningsvis en till skön helg som avslutning...
Kramisar på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0