Höstens frukter

Publicerat: 2013-08-12
Klockan: 22:34:00
Första dagen efter semestern är då avklarad.
Roligt att komma igång igen och få lite rutiner i tillvaron, blir ju lite si och så med dessa under långledighet.
 
Tänkte ta min långpromenad när jag kom hem, de svarta molnen svävade oroväckande runt uppe i skyn men jag tog risken och gick iväg ändå.
Mycket riktigt så började det att regna när jag var i Strömsbro så jag tog Hillevägen hem igen.
När jag kom hem sken solen igen så då tog jag cykeln och for förbi Björke och pussade lite på mina små troll.
 
Nyplockade äpplen....
 
Nu går vi mot årstiden då det finns så mycket fint i naturen att ta in och dekorera med...
...en liten kvist med rönnbär, behövs inte mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0