Trotsar regnet

Publicerat: 2012-09-22
Klockan: 23:30:00
 Man kan ju inte bara sitta inne för att det vräker ner....så jag tog mej till skogs och plockade mossa, nypon och rönnbär iallafall.
Har jag ork kvar imorgon efter Isas framfart så ska jag försöka få ihop några dörrkransar.
 
Skördade lite gladiolisar idag igen, det hade ju regnat så mycket så att de låg efter marken....
 
 
Gjorde ordning en tråd äpplen också till fåglarna.
Det var inte i det lättaste laget, jag fick leta i träden för att få ihop äpplen så det räckte till denna!
Tänk vilken skillnad det är från år till år med äppelskörden. Det enda som är positivt med detta är att man slipper plocka äpplen varje gång gräset ska klippas.
 
Hoppas på sol imorgon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0