Pynt med ljung.....

Publicerat: 2012-09-18
Klockan: 21:16:00
Städade och höstade till det lite på farstukvisten ikväll.

Hittade jättefina och kraftiga ljung idag, tre olika nyanser.
Fick sin plats i korgen som jag fyndade på loppisen nere vid Källviks gård......
 
 
Använde mossan jag plockade igår så nu måste det bäras hem mer plock från skogen......
Så är det alltid, tycker att jag plockar och tar hem så mycket men så kommer jag alltid på nåt nytt jag ska göra med skogens pynt.
Tur att det finns hur mycket som helst av detta, där ute i trollskogen.....
 
Väkommen höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0