Dörrkransar

Publicerat: 2012-09-23
Klockan: 22:06:00
Morgonen blev inte så tidig som jag trodde, vaknade kvart över sju och såg att Isa knappt vaknat......hon började precis att röra sig och böka runt.....då slapp vi kliva upp i ottan då!
 
Isa och jag tog en tvåtimmarsprommis och var hemma igen vid tolvtiden, plockade lite diverse bär och grönt efter vägen.
 
Fick ihop lite mer till kransarna, sorterade upp det lite för att lättare få ihop lite buketter till att binda kransarna.
Gjorde stommar av järntråd och klädde dem med mossa först.
 
 
Det blir att trotsa vädret idag också.....jag satt ute och gjorde kransarna, kändes ganska skönt i början men efter ett tag blev det kyligt, ståltråden och mina fingrar kom inte riktigt överens på slutet, lite stelfrusna var dom.
 
Men skam den som ger sig, nu sitter dom på dörren....
 
Nu får de sitta där till jul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Här kan du skriva lite om dig själv och din blogg. Hur gammal du är, vad du bloggar om och varför du bloggar?
RSS 2.0